תפריט סגור

חבילות ספורט לפולין

כחושבים על חבילות ספורט או חופשת ספורט, כנראה שהמדינה שעלתה לכם לראש לא הייתה פולין. כנראה שגם לא השנייה או השלישית. אבל, לליגה הפולנית יש לא מעט להציע, ומי שמחפש חווית כדורגל אירופאית ייחודית יוכל למצוא אותה ממש שם – בפולין.

הליגה הפולנית

הליגה הפולנית הבכירה, הנקראת גם אקסטראקלאסה, היא אחת הליגות הותיקות באירופה. בליגה משחקות 16 קבוצות במשך 30 מחזורים. קבוצות ישראליות מוגרלות למשחקים נגד קבוצות פולניות לא מעט במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

הליגה מדורגת (נכון לשנת 2021) בין 30 הליגות הטובות באירופה, ויש בה גם שחקנים ישראלים כמו דור חוגי שמשחק בקבוצת ויסלה קרקוב. בשנים האחרונות הקבוצה הדומיננטית ביותר בליגה הפולנית היא לגיה ורשה, שזכורה היטב לכל אוהד של הפועל באר שבע.

תצוגות העידוד במשחקים של הליגה הפולנית מושפעות מתצוגות העידוד המדהימות בליגה הגרמנית השכנה, וכתוצאה מכך משאירות רושם רב.

הנבחרת הלאומית של פולין בכדורגל

נבחרת פולין בכדורגל נחשבת נבחרת שמעניין לצפות בה, בעיקר הודות לכוכב הראשי שלה – רוברט לבנדובסקי. נבחרת פולין מדורגת בטופ 25 של הנבחרות הלאומיות, ונחשבת לנבחרת שנמצאת במגמת עלייה.

האוהדים הפולנים הם אוהדים מסורים מאוד, ומשחק ביתי של נבחרת פולין הוא הזדמנות שהם אף פעם לא מחמיצים כדי להראות את האהבה שלהם למדינה שלהם, והתוצאה – מעוררת השתאות.

חבילות ספורט לפולין

הרמה של הכדורגל והכדורסל בפולין חווה עלייה בשנים האחרונות, וזו הזדמנות בשבילכם להנות מחוויה ייחודית. לחבילות ספורט יש מספר יתרונות.

יתרון אחד הוא המחיר. המטבע הפולני, הזלוטי, שווה בערכו כמעט לגמרי לשקל הישראלי, אך עלות המוצרים בפולין נמוכה יותר. בזכות שתי העובדות הללו אתם יכולים לדעת כמעט בדיוק כמה כסף אתם מוציאים במהלך השהות בפולין, וגם לא להוציא הרבה כסף.

יתרון נוסף הוא העובדה שמתקיימים לא מעט משחקים בין קבוצות ונבחרות פולניות לקבוצות ונבחרות ישראליות. בזכות העובדה הזו אתם יכולים לקנות חבילת ספורט מקיפה למשחק במדינה שאתם לא מכירים – ועדיין להכיר לפחות חצי מהשחקנים על המגרש.  כרטיסים למשחקי כדורגל בפולין תוכלו לקנות באתר האינטרנט של חברת ספורטיבי: http://sportek.co.il

סיכום

לסיכום, יש יתרונות רבים לרכישה של חבילת ספורט לפולין. החוויה של לראות את לבנדובסקי ומטאוש קליך בפעולה על הדשא – יכולה להיות בלתי נשכחת.

חבילות ספורט לפולין קונים רק דרך אתר אמין, מקצועי ומומלץ. ובאתר 'ספורטיבי' עונים על כל שלושת הקטגוריות הללו. בחבילות הספורט שלהם תמצאו כרטיסי טיסה, מלונות ברמה גבוהה וכמובן כרטיסים למשחקים הכי מעניינים – במחירים שווים לכל כיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *