תפריט סגור

פולין עם ילדים

כאשר מגיעה חופשת הקיץ, או חופשות אחרות מבית הספר, הורים רבים לוקחים את הילדים שלהם לטיול בחו"ל.

רבים מהם מעדיפים לעשות את זה באחת ממדינות אירופה, שכן מדובר על טיול ליעד קרוב, נוח, פשוט, יעד מערבי בו הילדים יכולים ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות מצד אחד, ומצד שני ההורים יכולים ליהנות אף הם מהטיול, מבלי לדאוג מעבר לנדרש.

באופן טבעי, המדינות הקלאסיות באירופה לטיול עם ילדים הן הולנד, צרפת, איטליה, אנגליה, ספרד. מדינות שנחשבות מאוד ידידותיות לילדים, הן מבחינת הנגשה והן מבחינת אטרקציות שונות שמיועדות עבורם.
מעבר לכך, הן נחשבות פופולאריות בקרב הורים רבים לטיול עם ילדים, מה שכמובן מושך הורים אחרים, שמעולם לא טייל עם ילדיהם, לצאת אליהן גם.

אך ישנן מדינות נוספות באירופה בהן אפשר לטייל עם הילדים, אפילו אם לא מדובר במדינות שבמחשבה ראשונה נשמעות מתאימות לכך. דוגמא טובה לכך היא פולין. נכון שעבור לא מעט ישראלים, פולין היא מדינה אליה נוסעים בגיל מאוחר יותר, במשלחות או במסגרת טיולי שורשים למיניהם, אך ישנם לא מעט הורים שבוחרים לקחת את הילדים שלהם לטיול במדינה, ובצדק.

מה יש לפולין להציע לילדים

כשאנחנו מחפשים מקום לטייל בו עם הילדים, עלינו להקפיד על דברים מסוימים. ראשית, נוחות הטיול, שנית, אתרים ואטרקציות שמתאימות לילדים, שלישית, אוכל שיתאים עבורם, ארבע, כל מה שקשור לתחבורה והנגשה.

בכל אחד מהמובנים הנ"ל, פולין עברה שינוי מקיף במהלך שני העשורים האחרונים. פתיחתה לתיירים ושילובן של רוחות חדשות במדינה, הפכו אותו להרבה יותר נגישה ונעימה לתיירים באופן כללי ולתיירות עם ילדים בפרט.

בין היתר, אפשר למצוא בה מגוון מוזיאונים שילדים יכולים ליהנות מהם בערים הגדולות, אתרי משחקים שונים, אך מעבר לכך, בדומה לטיולים כגון "היער השחור" גם בפולין אפשר למצוא אתרים שונים מחוץ לערים הגדולות, בהם אפשר לטייל ולנפוש עם הילדים. מדובר באגמים, יערות, אזורי קמפינג וכפרים פולניים אשר פתוחים לרווחה ומציעים אטרקציות שונות, כולל מוזיאונים פתוחים שילדים יכולים להתחבר אליהם.

מן הסתם בגילאים יותר מאוחרים, אפשר לקחת את הילדים לטיול שורשים על מנת שיכירו את ההיסטוריה של המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *